hihi! :)

Imorgon går jag bara till tio ungefär eller vad det blir, slutar iaf efter nationella :) myspyys!

Idag har jag varit hemma och tjillat, kände mig sjuk på morgonen och nu är jag näst intill frisk. Fortf bara ont i ryggen och lite snuvig och såntdär som alla står ut med.. Carro och Räkan var förbi en sväng när mami farit till stan och Kicki på praktiken. Annars har jag bara ruttnat häär, hojja vilket jävla liv man har!
Evelina ringde precis, hos satt på bussan på väg hem och skulle hem sen kommer hon upp hit mest troligt!

Ska käka tacos nu, och eftersom jag då inte ville ha det och vi redan stekt köttfärs hade vi inte makaroner heller så då får det väl bli tacos då. Inte min favoritmaträtt precis.. Det funkar!




Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0