igår och idag

Igår kom Pata och Fabian hit, jag Kicki Sabina åkte med Carro och hämta upp dom i Boden efter deras två timmars bussresa. Före det svängde vi om driven på Max och käka gottigt :) Måste bara säga att dom är för höga på det stället, just i boden också.. Galet så roligt vi hade igår! Sen när vi hämtat upp dom drog vi vidare hemmåt, vi drack lite grogg och tjilla mest. Somna rätt tidigt och på morgonen efter vi hade vaknat till tio gånger steg vi upp och då hade Kicki kokat ägg och rostat mackor så då fika vi frukost och sen for mammi Kicki och Oskar till stan och då umgicks vi med Carro och Sabina. Vi spela gh och åkte på Uno och om till Crros lägenhet och massa sånt :) Sen blev det ändrade planer och dom åkte hem idag och när Fabian for härifrån gick jag ut i garaget för att titta på när Sabian och Carro städa raggarbilen och hjälpte sen till lite.. :p

Fabian ladda ner musikprogrammet "Spotify" till mig så nu kan jag lyssna på vilken musik jag vill.. Rätt nice att bara söka och hitta massa nice låtar ;) tack

Jag diggar skåne-fridas låtar..
Hörs! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0