lika roligt varenda gång

Hojja, allt går så fort.. Nu är det bara tre dagar kvar, sen är det dendär helvetes skolan som precis alla hatar!

I onsdags färga jag håret, blev bra men jag är fortf svart i pannan.. Då jag stod i duschen ringde Evelina samtidigt och frågade om jag skulle med till stan, och det ville jag ju då så klart så jag gjorde mig klar till tjugo över fyra bussen och åkte in med Evelina Amanda Agnes Siri Sofia Oskar Kicki och Viktoria :) Vi käka först på Waldorf och efter det gick vi vidare och bowla en timma! det är lika roligt varenda gång :) Efter bowlingen sprang vi in på Godiskiosken och sen Max för att köpa lökringar till bussresan (a) Prata med Johan när jag kom hem och tillslut ringde han och hörde om jag skulle med ut med han Axel och Sebba, mycket trevligt! Många av dom for förresten til Stockholm för att se Metallica! Lite avis får man väl vara! :)

Igår var jag endast hemma, såg första slutspelsmatchen luleå-frölunda och dom vann med 5-0!! Härligast, ångarar att jag inte for. Under matchen kom Sebba om en sväng och var social och sen låg jag och Kicki på soffan hela kvällen efter att hon kommit hem från jobbet ända tills Carro kom hit och sov :) Pratade med Fabian & Patrik en sväng också, dom är i fjällen och hade det mycket roligt.

Nu ska jag hoppa i duschen, sen ska jag nog försöka skicka ett sms till Emma och höra om hon har tid någon dag för att göra nya naglar på mig :) Bet av precis alla mina riktiga när dom växt ut under dom gamla naglarna så nu är jag less och måste ha nya, hatar mig själv för att jag biter.. emo :p

United - Judas Priest!

Hade bäääst, skriv och kommentera gärna vad som händer i helgen!
Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0