måndag

Vi drar en sånhär: Haaaaaaaaaaaaaaay!

Så segt är det verkligen idag efter all jobbiga skola. Jag somna precis ett längre tag i fåtöljen med min bäst bok i ena handen och mobilen i andra framför mig hade jag kaminen och brevid mig en tv som hade massa volym eftersom oskar såg på barnprogram och andra sidan en dörr som gick upp och igen hela tiden, och jag vaknade inte! Det räckte inte med det inte, nej utan Kicki den jävlen har stått och matat kort på mig :P Ojoj! Såhär är det. Nu har jag precis druckit en PK för att bli lite piggare, för snart är det HOCKEY :D Vi har sattsat på att Luleå vinner med 4-1 eller 6-2 :) Man hoppas väl på att man vinner!

P & K! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0