np

Hejhej!

Freedag idag, haft nationellaprov i engelska idag. Gick väl som det gick, får väl see!
Har geeka loss med morsan Kicki och Carro hela dagen, sen kom Stefan och papi också :) Då blev det ännu mer "ohh", går inte att beskriva men, det låter iaf så då mami vart helt galen uti kaminen då det vart för varmt i den. Så asigt roligt, men man måste se det in real life så att säga ;)

Ringde precis Fabian men han såg film, sen slog jag en pling till John och han var absolut ingen ide att prata med men skulle tydligen ringa upp sen. Nu efter det sitter jag bara här i köket och lyssnar på musik, är ensammen hemma med lillebror och hans kompis Nils. Smsar lite med massa folk, Marcus är i Jämtön och dricker, Sebastian är i stan och dricker, Andre sitter hemma och har tråkigt och Mia är lite överallt.. Tråkigast fredagen någonsin, plus att alla tjejer är hos pojkvän, spelar fotboll eller allmänt orkar bara inte göra någonting. Hojja!

Funderar på att gå och lägga mig och sova eller se en film om en liten stund, är ändå rätt trött efter skolan åså.
Juste! Ni får resultatet av mina naglar någon dag, blev inte som jag hade tänkt det att lägga in en bild på kvällen. Det tog längre än jag förväntat mig och jag börja med annat när jag kom hem. Men det kommer, jag lovar er!

Puss heeejs! Godnatt på er också, om det nu blir så :) HÖÖÖÖÖÖÖR AV EER MÄNNISKOR!
/emmelie

Kollan in mig pixbox, www.emmelieskoog.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0