nytt rykte i byn!


Det var såhär, helt vanlig dag på skolan förutom att jag har varit grymt trött idag. Det går inte ens att baskriva. Också slutar vi klockan tre och jag och Siri står och väntar på Carro för skurts hem. Tillslut kom hon, och med snabb fart på kärran och bara pekar att vi ska hoppa in fort och ropar när vi hoppar in i bilen. Då tillslut får vi veta vad det var. Det var en varg på ängen, trodde dom. Anette hade hämtat kikaren och allting och farit dit, den var helt väx igen i ansiktet och låg mitt ute på ängen och bara kolla, precis som en varg. Massa folk stanna som var ute och gick och massa bilar. Tillslut for vi och hämta kameran, mamma, Stefan och lill valpen Tiquila. Då när vi kommer tillbaka så var det bara en stor hund, mycket lurvig ;) hovva!

-Inte sant, som vanligt :p ..Men denhär gången ett ganska roligt ett, haha!

Har käkat rom blandat med cream fresh och krydda på hårdbrömacka med mjölk till middag :p Jag är inte så förtjust i spagettih och korv så jag gjorde mig en egen middag :)

Sitter just nu och lyssnar på musik och myser på, ska nog kanske hitta på någonting senare.. Eller egentligen snarast. Jag sitter också och funderar på om det var bad vi hade på idrotten imorgon, vattengympa (Y) I like it, saknar det från Cypern och Bulgarien! Det är just dom två ställena man får upp om man säger vattengympa. Mamma sa att det blir nog ingen utlandsresa i år, urs så tråkigt. Jaja, vi har ju massa annat nice att göra :) nu är det bara 17 dagar kvar till fjälls!

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0