söndag igen,

faan så allting går fort.
Det är ganska så bra det med tycker man. Då går skolan fortare också ;) Plus att jag vill till den 16 April då vi drar till fjällen med hela familjen plus Pata m. familj, Jonte m. familj och Fabian medflera.

Igår blev det då käk och fest hos Stefan, det övergick sedan till vårat hus och här blev jag trött och allmänt sur och arg så jag gick och la mig. Prata med Fabian ett tag vid typ två och då hörde jag bara hur hundarna skällde och det kom mer och mer folk, då klev jag upp igen för det var ju omöjligt att ens försöka somna. Skulle ringa Fabian då innan jag somna igen, men han var svinigt trött och skulle envisas med att inte sova och prata istället. Tillslut orka han inte något mer så han var tvungen sova, då somna jag också.


Kicki fixa lite volym ;)

;)

Me, Myself and I!

Kicki på g till Stefan första gången!

En stor mystoffla med massa små i som man använder när man är där inne ;)
Det är lite småcoolt så mycket vi jenka med domdär :D

Gick hem igen efter maten och blanda oss en grogg ;)
-och äcklig var den!

Jag på g ner andra gången:P Myspic

Papi Jan och Kicki nere hos Stefan.

Soetiz Mami!

eee

sis och bror

Maria och Stefan

Goskit man är :P

Det var mycket med i leken för Jan igår, Stolen fick sig en dans och hamna sen här.
Han drog igång dammsugaren och börja dansa med den och det var helt
-galet!

Nästa helg blir det antingen Jokkmokk, eller dom kommer hit. Vi får se :)
Imorgon är det skola igen.
Idag ska jag städa (som jag inte ännu har gjort), kanske köra skoter och plugga!
Ikväll hörs vi säkert mer!

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0