ale!

Hejsan, nu är man i Ale igen hos Björn. Fast ni vet nog inte om att jag varit här tidigare heller eftersom jag inte skrivit på ett väldigt bra tag! :/ Han är nere och duschar, vi käka precis fisk och potatis som hans mormor(?) gjort.

Helgen har varit nice, supit fredag och lördag. I lördags firade vi papi som fyller 40 imorgon och det var fullt med jävla folk hos oss :D nicebajs!

Hela veckan före det har jag hunnit vara i stan några vändor plus Ale en sväng och lite annat tjaffs. Alltså bara myst på, precis som jag gör nu i sängen under ett täcke med huvudet på en kudde och datorn i famnen ;) HAHA

Ska förbättra mig, syns!
Puss /eee


hitta en gammelbild från när jag uppdaterat tidigare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos :D

2009-05-25 @ 21:31:07
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0