bilder från alla möjliga tillfällen den senaste tiden!

ÄNTLIGEN FICK JAG MIG TID! (fast egentligen inte om ni läst andra inlägget) =)


Myspys ute i förstsolen! Kicki Markus och Martin!


Skrattade så mycket så vi fick ont i magen denna kväll, satt ute vid grillringer med Kicki Agnes och Siri på Kummel :)


Någon vanlig helg :) Gustav Siri och Papi


Pite Crusing, urs så dåligt det var!


Rock och Pus afton! Siri och Kicki i baaren


No Hablas spelade, grymt bra band!


Standarn, kvällsmys ute med massa folk och filt :)


Valborg, haha! jag och go krissan


Valborg!


Papi 40år!


Papi 40år!


Papi 40år!


Papi 40år!


Papi 40år!


Papi 40år!

äh, vet ni vad.. Nu lessna jag plus att min mobil slåg av så jag måste springa och leta en laddare eftersom nu min har försvunnit av någon underlig anledning (?) :@

Men! Kolla in pixbox www.emmelieskoog.pixbox.se och kommentera där, plus att ni har beskrivningar till bilderna :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0