EN VECKA SEN?!

haha, jaa.. Det är ju skandal :p Har inte skrivit här på fem dagar eller vad det kan vara..

Men iallafall tar allt kortfattat, valborg (torsdag) var jag hemma först här vid brasan. Gick ne till morbror med folk och efter det blev det hos mig ett tag. Siri Kicki Agnes Jens Johanna Robert Jenny Danne Sandra Johan Rosen Emil med flera :)

Fredag var jag hemma och satt här ute hela dagen, Johan kom på en kaffe, sen kom Jens också en sväng. På kvällen kom Jens tillbaka för att han skulle köra åså eftersom det var fest på PRO-lokalen men for aldrig dit för Jens fick dricka istället :) Blev en lång och rolig kväll. Från början var det bara vi Linda Carro Kicki Agnes och Siri men sen kom det fler.

Igår var jag på Pite crusing och snurra i Luleå både före och efter Pite. Åkte med chauffören Annika, Kicki och Oskar. Sen var blandannat både Jens och John och åkte. Var och åkte med Jens och hans kompisar en sväng också. Nice bajs, men inte värt det! Inte så roligt som jag trodde, plus att jag heller inte drack. Motför att man nu kan ha roligt utan att dricka också men det är ju som inte det ;))

Nu blev jag nästan trött, ledig imorgon. Drar nog in till stan en säväng och ser om man hittar nå nice kläder. Hade behövat köpa nya jeans och lite tröjor åså. Får se hur det blir med det.

Puss och Godnatt! /eee
-bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0