hemmahemmaa

Hejsan!

Skolan idag, varit grymt trött både igår och idag men gått någorlunda bra ändå.
Legat i sängen hela dagen från när jag kommit hem och käkat hamburgare och pommes. Haft sån mensverk och hela köret. Pluggat, legat och läst 20 sidor men har ungefär 10 sidor kvar plus att jag vill gärna hinna läsa igenom dom ett varv till.

Legat och kollat lite på www.kalaset.se också, jag tror fan jag bara ska gå en sväng på torsdag och se Skaburbian och sen endast fredag och se Tomsa Ledin osv eftersom förra årets Lulekalas sög balle.. men vi får väl se, det hinner nog ändras 100 gånger innan det äntligen är här.
Nu är det ju först Lule crusing på lördag, någon som ska? kanske man får flörta in sig i någon bil också? ;) Ingen aning om man alls far eftersom det är säkert fullt överallt. Ifs har många fått körkot men lika många vill dricka och ha roligt för det :p Hade grymt roligt förra året med bästfolket, hoppas på en repris!

Jag ska löpa till Kicki i TV-rummet nu för lite chips och min Power-King som står där sen tidigare stund :) hihi!

Men först ska ni få lite gosmaker i öronen...



Skaburbian


Tomas!




Volbeat :)


Min plan ikv var att sova klockan tio, men innan jag läst är väl klockan tio. Plus att jag är inte den som kan sona direkt heller. Men vi får väl se ;)

Puss, och (godnatt)
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0