I wish - Chamillionare

<3!

En vecka sen nu iiiigen! :( åh, vad basviken man blir på sig själv..

Hela veckan har jag umgåts med Jens, samt massa andra som Agnes Siri Kicki Carro Sara och doms kompisar :) Varit och snurrat mest, och varit i Carros lägenhet. Pluggat en hel del också faktiskt.. Jag måste plugga ännu mer nu än vad jag redan hunnit med idag. Kvar att skriva en film analys som lär ta jättelänge plus att vi har typ mellan 100-200 glosor i tyskan. Sen ska vi göra om engelska verb förhöret en gång till imorgon också för att alla fick så kassa poäng på det. Så nu är det bara sätta igång, ska börja med alla tyska glosor och försöka gnata in dom. Ifs har vi haft alla tidigare, men inte fan kommer man ihåg alla och speciellt inte om det ska vara der das eller die.. OJOJ!

Imorgon blir det att hitta på någonting med Evelina, plus att Jens kanske skulle komma.
På lördag jobbar jag på rock och pub afton på kvällen, så på dagen blir det att laga maten och ställa iordning. Tror det var 130 stycken som skulle äta plus att det kommer massa fler sen, tror det kan bli kul för dom som sattsat på det! :) + att Patrik David Johan och Kenny kommer, det blir über niice!

..Nej, nu kom det in ett tyska ord där, jag skriver senare efter jag gjort läxa i en timma eller två.. :S





Puss/ eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0