KEXXXEN! -bara lördag

Nice, känns som en söndag men som sagt är det bara lördag och det känns jävligt bra! Ledig torsdag fredag nästa vecka också, känns braa :D Då får man se vad ma hittar på ;) Jokkmokkarna kommer på fredag tror jag och då laddar vi inför lördag då det är papis 40års fest. Blir väl en 60stycken som ska käka och så =)

Igår var jag i stan, åkte in med 20 i två bussen och träffa Flajja-Majja Evelina och Agnes. Efter det och samtidigt som det gick jag också med Björn. Han förljde med till Råne med halv 8 bussen. Vi hann sitta här hemma en liten stund, sen kom Axel, Kicki och Sebba så vi hängde med dom till stan en sväng och snurra runt :) Trevligt trevligt, var också in på en fest på Hertsön, var mycket dött. Men vi drack ju inte heller, kan ha berott mycket på det också kaanchhe :p Åkte till Råne igen alla kring tolv kanske. Så då gick vi och sov och vakna tidigt som fan med tog oss inte upp försen halv ett idag.

Nu är det massa folk här som kommit och gått hela dagen, började med att jag och Björn satt här ute med resten av familjen som var och traska runt. Sen for dom igen, då kom Emma och Johan förbi och snacka med oss. Efter det kom Krissan Conny Evalena och sen har Carro och dom kommit nu och massa andra som jag inte vet..

Ska hoppa i duchen senare osv snart, senare ;)

GLÖM ABSOLUT INTE ATT KOLLA IN BLOGGEN www.kexxxen.blogspot.com -Jag är igång igen, men tycker min medhjälpare är sämre ;) Haft slut pengar på mobilen såå.. MEN NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0