onsdag

tråååk!

Ligger hemma i sängen och gör absolut ingenting. Var precis ut en snabbis osv..
For på skolan idag efter unch eftersom jag fortfarande hade verk i magen i morse och inte sovit någonting i natt knappt. Slutade 20 över ett som vanligt, for bara dit och skrev no prov + hörförståelse på tyskan nationella.

Ska försöka hitta på någonting nu, kanske gå över till Siri och Agnes en sväng eller så. Måste läsa lite svenska också, men har ingenting att läsa av så får bli mer imorgon.

Fredag kommer nog Björn och är här till lördag, hoppas på att kunna ta mig till crusingen också för att träffa han och suupa :)
På lördag blir det kanske att åka med Jokkmokkarna på crusingen, hoppas så iallafall! Morgonen på lördag ska jag också kliva upp och ta vespa kortet, kan vara bra att ha (Y) Slipper man åka dit för allt för mycket. Har haft tur hela förra sommaren om man säger så :)
Söndag åker jag på klassresa till pite havsbad och är där till tisdag. Ser inte sådär jätte mycket framemot det men blir säkert bra när man väl är där.

Myspys.. Puss/ eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0