samma saaak igen!

Japp, nu är det en vecka sen igen.. hojja

Nu ikväll har jag suttit hemma ute med Johan, Sebba, Axel, Carro, Kicki och mami. For ut med dom en sväng nu nyss och var runt byn, skulle på något uppdrag men dom drog ut så på tiden allt folk så jag åkte hem och plugga lite till engelskan imorgon.. Evelina ringde precis och surra ett tag också, nicenice :)

I veckan har jag inte gjort så mycket, var på stan i onsdags och gick runt med Björn. Träffade också John och doms kompisar en säväng, samt Linda och Emma.
Ska till stan imorgon också och umgåsas med Björn, kanske måste leta efter några nice skoor.. Men får se! Inte så rik just nu om man säger så. Klippte mig i onsdags så då rök 500 spänn. Imorgon ska jag också om till Lindas nya lägenhet mitt i stan som hon fått nyklarna till idag(?) :D

Jag hör av mig imorgon, ska lägga mig och plugga.. Denna gång utan musik ifall jag somnar, jag har en förmåga att älska spelande musik när jag sover just nu.. Och det har inte slutat bra, jag har slutat vakna av mitt alarm på telefonen!?! Tidigare har jag vaknat av vibrationen på ett sms, men icket! Lesss

Ska försöka ta mig upp tidigt imorgon så jag hinner fixa mig till stan åså..
Lovar att skriva imorgon, om jag inte gör det måste jag lägga ner bloggen kan vi säga. Och det vill jag ju verkligen inte, så bara att se till att göra det då! :)  PUSS


nicenice ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0