Atrocities of IJA

GODMORGON!
Finns det någon bättre låt? Nej..
Atrocities of IJA - Skaburbian
Ojoj, världsbäst att vakna upp,
veta att man är slö och ingen skola,
dra igång datorn,
köra på en jävligt bra låt och TJILLA!
+ Snart frukost som jag aldrig äter.


Inatt fattar jag ingenting av vad jag gjort?
Jag har drömt som en galning!
Igår kväll låg jag med datorn i famnen ett tag,
när jag var klar la jag undan den på sidan med sladden i.
När jag vaknar i morse har jag datorn på andra sidan av mig,
uppe i sängen och utan laddare?
+ att jag halft ligger på den
samtidigt som den håller på att ramla ner mellan sängen och väggen.
Sjukt? Ehh jo, fattas bara att jag ska börja GÅ i sömnen.
Pratar i sömn gör jag redan tydligen som en jag vet inte vad.


Hitta inte någon bild på min datorn, men den är rosa och lika liten iaf :D

Aya, det var min start på dagen det :D Finfin!! Nu tänkte jag ta och stiga upp och se vilka som är hemma i huset. Sen äta frukost och på det blir det dusch och fortsättning på min rumsstädning!
Visst låter det bra? jo.. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0