Det efterlängtade..?

Tihii, joh nu tar jag mig äntligen tid för detta inlägg om helgen.
För vad vet jag?
Antar att folk vill veta vad jag gjort eftersom dom läser min underbara (not) blogg!
Men jag bloggar bara för att jag själv tycker der är roligt,
bryr mig egentligen inte om vilka och hur många som läser.
Men visst blir man ju mer lockad att skriva mer om man får fler besökare och sidvisningar! :)

Iallafall, kan börja med söndag och ge er lite ledtrådar :P
Bakis.. Åkte in till stan tillsammans med Björn Kicki Matte Carro och Sabina för Max-käk!
Före det sa vi Hejdå till Jokkmokkarna som kom lördag och efter Max åkte jag med till Ale :)

Så, vad tror ni hände på lördag då? =)
Jo, vi hade en gryymt härlig kväll!
När alla for på Rock och Pub afton efter lite käk och massa drickande och fortsatte,
så stannade jag och Kicki här + att Siri Amanda Agnes Sofia Johan Matte Bacon & Stoffe kom!
Vi festade och hade säkert MINST lika roligt som alla på puben :) HÄRLIGT


Girls <3


Älsk osv <3


Evelina Geggan Johan


Johan och Carro


Någon som kanske bara var allmänt full och ville visa upp sin finis dubblehake osv ;P


Kicki Amanda och Agnes :p


Sofia Johan och Kicki ;D


Siri den lilla spyflugan :p

..Det var allt från min helg det!
Idag har vi fortsatt på "färser" branchen i köket på skolan från igår.
Igår gjorde vi biffar och idag köttbullar till julbordet som är på ca 500pers.
Mycket gjorde vi kan man säga!




He va hä hää,
nu ska jag springa ut och hjälpa mamma och Kicki med veden, sen blir det att sova mycket tidigt eftersom jag och Björn var och hämtade folk sent igårkväll i stan. Somande kanske kring två, är inte van vid det..

Puss, och (godnatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0