Emmelie funderar och tycker till!

Jag har funderat länge på vad det är som gör att alla tycker convers är så snygga?
Jag verkligen hatar dom!
Det finns en sorts jag tycker är helt okej och nästan snygga,
men fy åt fan för en del.
Folk knyter igen dom så hårt så att dom måste slita fingrarna av sig.
Detsutom ser dom ut som gamla båtar!
Nåå, visst får man skriva innan man tänker ibland?



Helt okej :) (Y)


Alltså, finns många som passar i dom.
Men nääe, inte som som knyter ihop dom så man knappt ser snöret!

Ingen, ingen som håller med mig.. Eller?

/eee

Kommentarer
Postat av: 33

Jag håller med! ännu fulare blir det när så sjukt många har dom också..

2009-11-30 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0