Fredag 19.00

Idag gick man som vanligt till 20 över elva.
Då kom Björn och hämta mig ungefär efter en timma,
och vi drog mot Råne :)
Är här nu och vi har hunnit med att:
Käka tacos,
Tagit två power-naps,
Kolla massa tv,
Spela massa kort m.m..
Myspys :)
Senare blir det nog uno och lite gott tills Idol,
Blir en mycket tjill kväll ikväll =)

I morse när jag slog av duschen såg jag ingenting och jag kände att jag höll på att svimma, så jag öppnade dusch dörrarna för att få in luft, men det hjälpte inte. Tillslut öppnade jag snabbt dörren in till toan för att få in mer luft medans jag torkade mig men jag kände att jag klarade inte riktigt av det så jag försökte då dricka vatten inne på toaletten och halv svimma över handfatet samtidigt som jag då också slog i huvudet lite lätt i kranen.
Tillslut tog jag mig genom hela huset och till mamma som jag gapa åt och sa att jag höll på att svimma. Så hon kom då upp och hjälpte mig och gav mig lite dricka osv. Jag var tydligen illblek "lika vit som bordet vårat sa hon".. Efter ett tag blev det bättre så jag kunde göra mig iordning till skolan, lite stressigt blev det eftersom jag inte hade räknat med detdär precis.. :p

Nu blev det bara ett snabb-inlägg :)
Men någonting mycket mer intressant har jag inte gjort idag.
Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0