Fredag den 13:de!

Någon som tror på detta?
Eller någon som kanske rent ut sagt haft otur idag?.. huum
Inte då jag, mer än att jag varit världens slitnaste människa idag och duschen väntar :p
Först tänkte jag gör dom som gillar att läsa mig blogg glada och blogga för det!


Idag åkte jag in klockan sju,
hade två lektioner som vanligt och åkte hem med tolv bussen, skönt!

Nu efter duschen vet jag inte vad som händer mer än att käkat någonting gotteligott!
Kanske att Björn kommer också en sväng över dagen bara, återstår att se!
Ska kanske också ta mig tid att gå upp till Karlssons en sväng och kolla på lite grejer :)
Har träningsverk som satan från igår när vi gymmade på idrotten,
känns skönt att veta att man har någonting där iaf och vetat att man tränat.
Var nog bra att jag gick mina två promenader igår också
eftersom dom brukar lindra träningsverken lite.
Annars hade det nog varit värre!



..det är mest i låren och armarna :)




NU tänkte jag springa och se hur det går för mami och papi med resten av vårat nya golv, snöra i mig någonting lätt innan middagen (vilket jag inte vet vad det blir), efter det blir det dusch och sen ringer jag nog någon fräään tjej och hittar på någonting om inte Björn kommer!
Prapraa

Tjohej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0