Grubbel på högnivå

Alltså, hur tänker dom.. vad har tv-världen tänkt att vi ska se nu då?
Eller, rättare sagt jag!
Om några veckor är allting bra slut, så jag hoppas det kommer mer roliga program att se!
Nu idag har jag suttigt och sett Mammas pojkar och Inlåst.
Inlåst var det sista avsnittet av och
Mammas pojkar är det inte länge kvar tills dom ska välja.
Mer exempel är som Bonde söker fru och Ensam mamma söker,
alla dom ska ju också snart välja ut sin rätta!
Som ni märker älskar jag liknande sådana program,
annars verkligen hatar jag att se på tv.
Men, Idol då?! Fan, det är ju inte många kvar alls.
Åh, vad ska jag hitta på om kvällarna nu då?! ..kan någon svara mig det??


Helena - Ensam mamma söker


Jaja, ikväll ska jag ju vara nöjd över att jag har fått sitta och se Mammas pojkar och Inlåst tillsammans med Kicki mamma och Oskar + lite popcorn och dricka. Före det blev det god mat, korvstroganoff och ris och nu får jag soova ut för imorgon blir jag hemelihemma :D Jaa, kän dig som hemma-a-a-aa-aaa! Om det kanska inte blir ändrade planer att pappa kommer hem inatt och han och mamma åker in till stan imorgon på morgonen för att köpa ny golvet och samtidigt köra mig till skolan. Sen att dom åkter hem halv tolv då jag slutar också :D Men det lär vi ju se, imrogon hänger det verkligen på att jag bara vill SSSSSSSOOOOOOOOVVVAAA! Lördag blir inte heller någon sov dag eftersom jag ska vara och laga mat med klassen på öppethus.. Ändå rättså roligt på något sätt ;) ..så just därför vill jag vara hemma imrogon, herregud.. två lektioner (A)

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0