jdsöflv

Som jag skrev sist, blir nog bara en hemma dag idag..
Björn kommer inte försen imorgon osv.
Men man kanske kan hitta på något med någon av tjejerna, kanske Siri? =)
Hör av er!


Jag och Siri på ett brottarläger en gång i tiden <3
Ja var blond :)

Ska nog iallafall dra en Uno runda senare, antingen före eller efter Bk käket.
Just nu är jag skiiiita hungrig, men vi väntar fortfarande på pappa.
Jag är så dum så jag kommer gå och smälla i mig någonting nu så jag nästan blir mätt tills vi ska käka, men skit samma då får jag bara mer frukost imorgon ;) Jag brukar alltid spara det som blir över från pastan för det är så jääävla gott att käka dagen efter på morgonen. Och nu passar det ju perfekt eftersom jag ska upp tidigt till öppethus imorgon! Enkelt Emms!

Vi ska vara på öppethus på Kungs från nio till tre imrogon.
Vi ska laga piroger av olika slag tydligen?
Blir säkert bra :)
+ att Björn kommer så kanske man kan passa på att åka hem med honom då.


Ska jag vara helt ärlig vet jag egentligen inte vad det är.

VI LÄR JU SE!
Dom som inte vet det, jag är en jävla planerare.
Måste planera allt så jävla länge i förväg och i detalj typ.
Rätt irriterande va? hihi :p



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0