Kinamat x3 !!!

Japp, ni läste rätt :)
Tror det är många som blir lite avundsjuka på mig nu men det kan inte hjälpas ;)
Blir Waldorf åter igen idag med Kicki Carro och Sabina! GOTT
Bara kvinnorna som är i Råne kommer och hämtar upp oss på skolan snarast!
Sitter i datasalen på Örnen och kollar runt,
som vanligt om man inte har någonting att göra eller kanske väntar på något :p

Kanske händer att jag kommer vara med Björn idag åter igen,
för isånnafall kommer han få köra mig till skolan som jag börjar kvart i nio.
Tihii, urs vad jag hatar att åka buss..
Björn tycker jag har blivit bortskämd som knappt aldrig behöver åka buss mer,
och heller inte vill åka buss längre.
Men det är ju klart, vem åker inte bil med den bästa än att åka på en tråkig buss??!





Nuni har klockan snart närmat sig fyra och dom måste ju bara komma nununuu.
Fast, lär säkert dröja.
Börjar bli väldigt väldigt hungrig!


BANANABOAT <3
Vill utomlands väldigt snart :D :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0