Måndag igen då :)

Hejhej!

Idag har jag haft kök ungefär hela dagen.
Va har bakat bröd som var jättegoda
+ en parfait som var mindra god.
Vi andvände hallon som bär och det hatar jag.
Kanske hade varit gott med hallon som jag istället älskar? :D


För alla som inte vet hur det ser ut så ser det inte ut såhär heller :p

Veckans läxa består av "slutprov" i serveringskunskap :)
Ska nog gå bra eftersom det är alla gamla förhör som är lagt ihop bara,
till största dels iallafall!

Hem från skolan åkte jag Kicki och Emil med Sebba vännen :)
Vi for om Max driven och sen hemmåt! Gott var det, som fan.

Idag vet jag inte vad det blir att hitta på,
kanske färgar håret eftersom att jag har klipptid imorgon
 här i Råne på My style klockan fem.

Nyöppnad salong :)

Blir iallafall inte att vara med Björn idag.
Tror jag springer och hjälper Kicki baka nu iallafall =)

Vill ni veta vars jag tog vägen igår så for jag till Ale!
Vad hade ni förväntat er? ;) hihi <3


Nu ska jag försöka göra bort det jag sagt och sen pluggelipluggaa..
PUSS och adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0