Måndag = Ledig!

I lördags for jag ju som sagt till skolan på öppet hus,
vi stod i köket medans folk fick gå igenom där och se hur vi gjorde.
Pirogerna vart rätt lyckade och vi slutade kring halv tre.
Björn kom och hämtade mig då, och vi blåste mot Råne.
Lördag och öppethus = Måndag och ledig

lördag när vi kom hem for vi på BK och hämta två pizzor,
käkade och efter det åkte vi mot uno och köpte goosaker :)
Spelade massa kortspel tillsammans med Kicki, <3sju.
Senare på kvällen startade vi med en grogg,
och efter ett tag var vi ur spår igen :P
Massa sällskap fick vi också!












Kan ju säga att det var inte en fräsh kväll på utseendetsättet!
Jag har stått i ett kök hela dagen med kockkläder och mössa :p

Söndag var som vanligt en degdag och dagenefterdag då ;)
Mycket mys och i morse for Björn till skolan och jag låg kvar och soov :D
Har har tydligen krockat med en sopbil imorse också? :/
Bilen var väl inte 100 osv, har inte snackat något mer med han.

Nu ska jag gå och röka mig första för dagen :) 
Sen blir det någonting vettigt!
Igår vart det bara 3 och en halv cigarett, den ni!
Pusss, sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh fifaaan vilka finbilder ;D

2009-11-11 @ 01:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0