"minnet"- bilder!

Japp :)
Nu har jag kommit på att allt ska bort från min dator och jag sätter in det på mitt minne som är på 8GB (Y). Där ligger dom bra! Jag sätter bara i det i datorn då jag vill ha ngt, enkelt! + Att jag har ännu äldre bilder på det så nu tänkte jag bjuda på lite :D



...?


Jag Evelina och Sebbe på fest i Ängesbyn hos Lina förra Halloween.


Tjejkväll på brottningen för tre år sen :p
Jag fyllde 13 och dom gav mig denhär fiina rosa bodyn ;)


Beviset ;)


Min fina tröja :)


HAHA :D
Brottarläger för några år sen.


Siri och jag som negers Cypern -06!


Jag på max förra vintern efter bowling och lite fun med jokkmokkare.


Ja, ungefär såhär less blev jag nu :P



Ska gå en prommis med Tequila snart, tänkte bara få käka före och lite sånt nice :)
Pusss !
Glöm inte att läsa ikväll ;) Man vet ju aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0