Mitten på veckan

Kan börja med att tala om för er att jag har varit hos Björn två nätter nu så jag har inte varit så aktiv här, har endast varit in och kollat lite statistik och kommentarer och kollat andras boggar men inte bloggat själv..

Det vi har gjort hos Björn har bestått av:
Selet och skruva = Jag suttit och filosoferat på sidan om.
Åkt bil en heel del.
Ätit mat + annat som inte behövs :p
Duschat + tillochmed badat bastu.
Sovit, fast ytterst lite mot för vad vi brukar.
Mysamys
------------------------------------------------------------------------------------

Idag åkte jag in klockan sju med bussen.
Hade en lektion tills nio.
Hade hål tills kvart i tolv,
då jag uppväckte att jag inte hade någon mattebok med mig.
Ingen idé att vara kvar så jag åkte hem med mamma och Kicki.
Vi for först om lite ställen + en burgare på korvgubben.

Nu ska jag gå och byta mobil till mammas mobil som hon haft i en vecka typ och inte vill ha den så du får jag ta den och hon har köpt en nu. Perfa! Nu fick jag mig äntligen in toutch! meeen.. samtidigt vill jag ju ha kvar min :/
JAJA



Nu har jag något att göra ikväll ;)
Björn KANSKE kommer ikväll också, vi lär ju se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0