nu gäller det för minnet!

Dåå ska vi se om jag alls kommer ihåg någonting av vad som hänt under mina tråkiga bloggdagar (alltså då jag inte bloggat någonting alls).

Torsdag då.. då dådå.. Ja?
Jo, då klev jag upp och for och hjälpte Sabina och Carro tillsammans med Kicki och städa gamla lägenheten och flytta mot den nya. På kvällen ko Björn till Råne och hjälpte senare till att flytta lite tunga saker som soffa osv, sen höll vi på med detdär fram mot natten och sen blev det godnatt :)

Fredag åkte jag Carro Sabina och Kicki in till stan och shoppade och Björn stanna hos mig. Jag hittade lite kläder till lördagen endast.
På kvällen var vi mellan 20 och 30 pers som åt och hade trevligt här med masssa alkohol! Kvällen vart klockren (Y)

Matte och Björn


Matte Björn och morbror Stefan


Hihi!!




Haha!
Jens och Markus


Söndag vaknade vi kring klockan tolv och åkte in mot stan för att åka och kolla på skoternsdag på lite ställen :) Vi käkade en grillad hamburgare där utanför en av affärena och sen åkte vi runt i stan lite och efter det mot Ale igen (fast jag inte skulle dit hamna jag där ändå) och därifrån mot Bjurs för att hjälpa folket som just vaknat där att äta upp gårdagens mat ;)

Blogg är stört som månda andra blev så när jag satte in bilderna och började skriva försvann det jag hade skrivit om lördagen eftersom, ni vet.. :/
Men ifallafall. Vi åkte till Ale och sedan vidare mot Bjurs på 50års fest. Jag och Björn körde hem lite folk och bara hade mysamys för det mesta, god mat och sånt annars :)

Nu ska jag gå och se hur det går på hockeyn, dom andra gapar hejvilt där inne i tv-rummet ;)
Puss och hejs.. verkligen inte intressant inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0