oj, det märks!

Vad händer folket?! :O
Statistiken har veerkligen gått ner dom senaste dagarna.. :(
Den är ner mot nästan bara 20 läsare nu, kom igen nu!
Det kan nog vara för att jag har varit en dålig bloggare senaste dagarna.

Annars så for jag till Björn igår och tjillade mest på.
Såg på Bonde söker fru och Oskyldigt dömd och mös på med med lite gott!
I morse klev vi upp halv åtta och åkte kvart 20 över åtta mot skolan,
Björn var ledig och körde mig då efter som jag börjar kvart i nio varje torsdag..
Jäävligt konstig tid, man blir lite smått irriterad eftersom det iinte går mycket bussar.

Det är ungefär vad som skett idag :)
Lite bilder kan ju förtydliga några grejer över dagen!


Vi hoppa studsmatta på idrotten :)
Mimmi hoppar här!


..och massor med snöö kom det idag, och mer blir det inatt!


Sandra och Emma


Tror Adamgänget varit i farten


Björn och Ottars :P
En bild från tidigare i veckan :)

Jag är tillbaka senare ikväll, så kom ihåg att kolla in!!
Pussiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0