Onsdag kväll!

Eller är det kanske lill lördag man kallar det ? =)

Friterade kycklingen är alltid lika grym, när och hur man än äter.
Nästan vart som hellst också!
Kanske det är nog nu för ett tag, lite små less kan man faktskt bli har jag märkt.
+ att om jag ska fortsätta äta dyrmat nu pallar inte min ekonomi.
Nog med att jag äter på Max! Hojjaliiigen :p

Jag tänkte försöka få ihop hellst tio inlägg per veckan för övrigt,
man hoppas väl på mer.
Men som ni märker är jag helt lost vissa dagar.. sånt man får leva med :)

Är verkligen skit trött nu, jag ligger och väntar på min Älskling som ska komma och sova och mysa med mig ikväll/natt. Kan om jag ska vara ärlig verkligen inte komma ihåg sist jag sov utan honom. Men det är bara bra :) Tack för en sovmorgon och slippa åka busss! Får sova två timmar längre -alltså till åtta! :D




NU ska jag se bonde söker fru och sen springa in i duschen så jag får sova ut varenda minut imorgon!
Pusss och godnatt passar jag på att säga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0