Skola!

Slutade 10 i två,
och som vanligt tänkter jag ju inte på att bussen går precis då..
såå vad hände?
Jo jag kommer ut och ser bussen nere vid busskuren.
Bara att vänta en och en halv timma på bussen då.
Som tur är så är det bara 45minuter kvar, men ändå! :S

Haft kök hela dagen nästan, vi har gjort pannbiff och potatis med löksås typ? =)
Gott iallafall! :) hihi

Idag kommer jag bjuda på massa bilder från i helgen och lite små-info och vad som hänt och skett. Först så ska jag bara komma mig på bussen, käka vid halv fem då man är hemma och sen ta mig till datorn igen. Tror det blir en promenad med Tequila också om hon är hos oss idag :) Det behövs! Kanske man får med sig någon härlig prick? :D

Jo, men det var allt..
Nu ska jag kika vidare och fördriva tid!
Sitter just nu på Örnen också kan jag tillägga :)
Hade tur, av alla 20 datorer som är här funkar just bara denhär! Wihoo
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0