Slutet på veckan :)

Haft många underbara stunder i veckan :)
Många vet ni och många har nog inte kommit!

Igår började dagen med skola och sen käk med Älsklingen på Waldorf.



Efter en middag på Waldorf med världens bästa,
gick vi ut med någon hundring mindre på kortet och spräng mätta.
Åkte och hämta Kicki vid Örnen som var grymt avundsjuk och sen hem mot Råne!

Idag försov jag mig, eller väckaren fick krupp. Den slutade ringa.
Så när jag vaknade sent hörde jag att Kicki också var hemma.
Hon hade fixa skurts med Axel som skulle köra till skolan som tur var.
Så vi kom oss in tillslut,
plus att jag var hemma så jag fick väcka Björn också annars hade då han sovit vidare.

Efter skolan väntade jag på Kicki en liten stund,
sen gick vi och tog vaccinet.
Vilket återstår att se om det blir några jobbiga biverkningar..
Orkar inte vara sjuk i helgen iallafall, så därför har jag inte den inställningen!
Sen gick vi och tröståt på Max och sen hemmåt med bussen efter lite andra uppdrag.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0