Söndagssammanfattning :p

Förlåt för ett väldigt dåligt uppdaterande under denna helg!
Det får man nog leva med :)

I torsdags  blev det ingen hårfärgning,
men vi bakade för fullt istället :)






I fredags var jag på stan med Evelina som planerat + Amanda kom sen :)
Jag provade den nya varma mackan på Dagobert med ost och köttfärs,
fyfan vad god den var :) Speciellt med vitlökssåsen och grönsakerna som följer med.
Endast 45kr!
Gjorde bort att köpa en julklapp till Björn, en BH till mig själv + ett par vantar.
När vi var klar på stan kom Björn och hämtade mig och vi for mot Råne.
Hemma så gjorde vi inte alls för mycket tills vi började dricka lite,
vi gick mellan Kummel och Carros place =)


Haha, Björn blev sminkad på halva ansiktet inni fyllan :p


Riktigt nöjd blev han! hihihi


Tobbe


Folk hos Carro


Elin :) Åter hemma på Kummel igen


Tobbe Dennis Räven


Haha, Björn började stapla kort :p


Tillslut blev dom bara fler och högre :p


"GÅ NER!" Haha :D


Igår hade jag Kicki och Annika en nykter kväll..
Vi satt här hos oss och spelade kort och mös på.
Björn for från mig kring åtta ungefär,
efter massa gott käk och lite annat molijox.
Senare på kvällen for vi tre tjejer mot stan + Dennis.
Han skulle på Olivers, och vi.. Ja det vet ni väl redan ;)
Fast jag åt ingenting, jag fick det Kicki inte ville ha = 5pommes
och jag ville bara dö efter det. För före det hade jag ätit mycket mat
+ massa chips och dipp!



Kicki och Dennis


Men Dennis nöjde sig inte med att vara på halva bilden utan han ville ha en egen :p
HAHA

Vi har också hunnit med att...


Julpynta litegrann :)


Köra massa bil :)


Bestämma individuella val +sofftjill!
Dom blev Teckenspråk A, Matte B, Webbdesign, Barteknik :) Tror jag blir bra!


En vatten-fot!
Den blev  när Sofia skrapa av bänkarna i köket tidigare i veckan :)

Jag ligger fortfarande i sängen nu,
kanske åker till Björn jag får se.
Blir nog hemma och färgar håret osv.
Men det återstår ju att se! :)
Ska iallafall börja med att stiga upp, käka någonting och duscha.

Fler uppdateringar kommer, jag skulle ha 10 per vecka..
Nu blir det 10 iallafall, om jag räknade rätt.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0