Spis-måndag

Hej! :)

Mätt och belåten sitter jag nu framför kaminen i fårtöljen och jäser som aldrig förr!
Dagen hat bestått av ett kök och Emmelie framför spisen :p
Haft kök hela dagen på skolan och vi har lagat lite kött och potatis (bilder nedan).
När jag kom hem frågade mamma vad vi skulle äta,
så då föreslog jag det och lagade det också :) Tog ca 2 timmar.


Förberedelser - Mimmi :)


Förberedelser - Jacob och Jonte


Förberedelser - Mimmi, Jennifer & Sofia


Grytan - Ser inte så god ut, men faktiskt jävligt god!
(Inte färdigkokad här heller)


Potatisen


Klart!
Med rödbetor till

Dethär inlägget har ungefär taigt hurlängesomhellst att skriva,
så nu sitter jag och äter lite ROSA glass :)
Hallonglass, fast åter igen är det bevisat att jag inte tycker om glass.
Gav bort det till Oskar så han fick sig en tredje skål, glassmonstret där :p
Dricker nu istället ett saftglas apelsin och ser lite på hells kitchen!



Skriver kanske lite senare,
imorgon drar jag nog mest troligt till Ale så nice vet :)

Pussåhejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0