10.32

Söndag morgon, tärd och snart dax för fix till dopet!
Tummen upp (Y) för det, jag kommer spritförgifta alla i kyrkan!

Igårkväll börja det lungt, vi satt och drack här litegrann. Likören åkte fram, när den tog slut ställde vi fram en liter Tequila och mellanåt så snapsa vi och gormade på. Ojoj :D Fick alltså sluta med att vara en spyfluga..!..



Men?! Vad gjorde jag på dagen då?
Jag och Kicki drog som sagt in till stan med ett bussen.
Vi gick runt men hitta ingenting så vi blev småless och gick och åt på Tasty istället.
Gott som stryk var det! :D
Efter det gjorde vi ett nytt försök, så vi sprang in på Bik Bok igen där jag hittat en jättefin jacka, men blev inte den utan det blev en vit halsduk och Kicki hittade samtidigt en söt liten tröja :) Kom på att jag var ju på H&M också och där köpte jag två skitcoola trosor ;) BH:arna passa som vanligt inte eftersom jag äri någon sorts mellan storlek så C blir för stort och B för litet. Så jag får ha dom jag är van och ha, punkt! :P


Hihi, fniss på dig med :)
Kicki vid busskuren.

Jag ska ha en tjock-kofta som jag fick av mamma som hon inte själv ville ha som är svart och ljusa jeans och svarta stövlar på dopet, kanske att man för en gångs skull slänger in en bild på hur man ser ut idag. Eller, jag måste ju börja med att knäppa foto på mig själv som inte ofta händer.. :D

För övrigt kommer nog Björn hit idag och jag får med mig lite tur :)
Det finns en hake :/



Puss på er!
Duschen väntar (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag har inte beställt dem ;) tycker inte om näre är hål vid tårna :D Men annars hade dem varit fett nice tror jag ;)

2009-10-04 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0