Anlänt i Ale :p

Japp, Björn har pluggat en fas till körkortet på 70 frågor och jag har legat brevid och kollat på. Men nu fick det äntligen bli min tur, för han drog ut och jakta ett tag :p Skönt att få läsa lite bloggar och framförallt blogga själv, om man då har suget vilket jag inte riktigt har nu.

Men jag glömde faktiskt bara säga att jag fick faktiskt MVG på mitt glas-prov. Alltså olika sorters glas som man dricker ur skulle vi kunna på ett serverkingskunskaps prov och jag lyckades! Braa Emmelie! Nästa onsdag morgon ser jag framemot för då ska vi få börja lära oss och bära massa tallrikar.. bara man inte tappar dom :$



Nu ni ska jag kolla klart allting så jag gjort bort det.
Han skulle komma på 20 minuter och jag=klar då! :S
Snart käk och efter det kolla oskyldigt dömd :)
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0