Dåligt av mig ännu en gång!

Inte varit den som varit mest på blogg-skrivadet i veckan.
Men ifallafall, dom som tycker om att läsa om mitt underbara liv läser det NU :)


I veckan har jag hunnit med att vara hos Björn, 
när jag kom till han hade han lyckas med någonting så han inte fick igång bilen så då fick jag kika lite medans Björn Flaten och Matte löste problemet. Problemet gick inte att fixa på en kväll så det blev ingen besiktning för Björn dagen efter. Surt.
Det var ungefär det + mysamys och lite sånt som hände hos B då <3



Annars har jag bara sett tv, myst, skola, plugga, dator.. Ah! 
You name it!!
Björn kom hit igår och åkte imorse med Kalle.
Jag tog nio bussen mot andra lektionen, och när jag kommer visar det sig att jag inte har den heller!!!
Hål + plus att jag hade typ kunnat ta elva bussen till idrotten.
DETVAR PISSIGT :@ 

Nu är jag mätt och belåten efter lite köttfärssås och spaghetti så nu ska jag gå ut på en liten rök.
Liten eller schtor? Spelar det någon roll kanske, lika mycket hur som hellst, hihi!


lk, 09! <3!!

Sitter för övrigt i sis room <3
love this picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0