"Braskit" helg

Hejhallå!
Jag förstår att ni vill veta lite om min helg,
så därför skriver jag några rader korftattat!

Fredag - Åkte jag och Björn till Ale med tolv bussen då jag hade slutat klockan elva. Vi blev kvar där ett tag, duscha och allmänt bara tjillade på tills klockan sex då Matte och Johan kom och hämta oss för att fara mot Hertsön. På vägen dit blev det också att hämta öl och käka en go-korv på statiol :)
Väl framme på Hertsön slutade allting med att jag och Björn kom oss båda till Råneå med Carro och Stefan efter massa slaggis, tjaffs och blod. Hojja, men alla lever iallafall.


Älskling


Erik Matte Tobbe Björn


Lördag - Vaknade vi av en baksmälla. Björn var ute med pappa och bytte däck på tre bilar = Jag less. Kring sex gick vi äntligen i duschen och efter go käk och lite hockey sprang jag över på tjejkväll hos Siri där vi hade mycket trevligt. Fast lika full som fredagen fick man då bli, till och med fullare! Vet inte när jag kom hem, men i natt någon gång. Vaknade klockan sju i morse med kläderna på och en jävla baksmälla där också.. Sov vidare och nu är det bättre :)


VJ och Amanda


Mig och Evelina <3


Åkerströms <3


Sofia Elina och Siri <3


Dans? :p

Haha, det var det det..
Idag blir nog inte annat än ligga här :)

Smsa och ring mig, 0706305452
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0