En nyttig måndag på något sätt! :D

Yes, idag har jag hunnit påbörja en städning av mitt rum!
Jag har också satt på en tvätt med mina sängkläder,
sen blir det en till med lite kläder jag behöver ha med mig imorgon
när jag änligen åker till my love!

Emellanåt allting har jag också hunnit läsa ut min bok,
så nu återstår bara en bokanalys till på fredag.
Läxor i veckan och nästa vecka: 10 Verb tills på torsdag
                                                Livsmedelshygensprov nästa måndag
                                                Hotellkunskapsprov nästa tisdag

..kan ju inte bara säga att jag gjort duktiga saker ;)
Café world på facebook dödar mig! hihi^

Ska fortsätta städa klart rummet så man slipper få atma anfall här inne,
sen ska jag kolla mina bakelser på cafe world och efter det gå och ta något föda!
Puss på er/ "duktiga Emmelie" (a)
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0