haha!

Just det.. Jag glömde berätta för er att jag fått hisskort i skolan :p

Jag gick in till skolsköterskan tillsammans med Mimmi och Sofia på ett hål efter en mycket smart idé!
Jag sa åt henne att jag har besvär med jumskar och knän (vilket jag inte har), samt att jag har lektioner även högt upp också.
Hon bara oj! Men jag ser att det är besvärligt, du har sån tung väska också.
Jag bara höll med allt som gick och tillslut börja hon komma in på att jag måste bli sickad till Helex ifall det inte blir bättre efter lovet för jag fick nämligen ett hisskort som gäller fram till lovet. Vet ni hur OTROLIGT SKÖNT det är!  :D
Efter lovet går jag bara och lämnar tillbaka detoch säger att det är bättre.
Allvarligt talat så har jag ju faktiskt (eller haft till och från) problem med benen. Dom kan knaka och ha sig ibland.



Nu ska jag fortsätta med pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0