Hejhellå!

Som sagt så åkte jag då med pappa i morse hit till Ale där jag är nu.
Blir här tills imorgon iallafall :)
När jag kom fördrev jag lite tid med att gå ut med Eva och sätta upp lite belysningar till några träd osv ute på gården. När jag kom in kom Björn just efter bara någon minut, men han skulle fara direkt igen och jaga. Så det passa ju perfekt, då har jag ju tid till att kolla datorn medans han ändå är borta :D Jag känner att jag är grymt trött, så jag kanske tar mig en liten powernap tills han kommer och väcker mig :) Men först har jag mycket kvar att kolla här!

Just nu är jag grymt sugen på något helvetes gott!
tyyyp... hum, kanske chips och dipp kanske? :p
OVANLIGT EMMELIE!! ..mycket ;)

Aya, hoppas jag får mig en bättre kväll än igår iallfall!
Blev lite mer glad då Siri och VJ kom och hälsa på mig.

Det ända jag har att bjuda på idag är bara en liten ynka låt!

;)

http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Stovlar?art=249180&image=_A
Mina nya skor förresten!

Nu ska jag ner och fika!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0