helt fel

Måste få säga att jag hade helt fel om igår.
Igår kom Amanda och Evelina till Råne.
Alla var hos Vj. Jag, dom 3, Siri och Oskar.
Vi såg Idol och käkade gosaker :) Mycket mys! <3

Idag vet jag inte vad som händer, blir nog att ta det lung igen.
Kanske att man försöker ta sig till Björn om ingenting annat händer här.
Nackdelen var bara att han jagar, men ifs så gör det inte så mycket.
När han far sover jag typ tills han kommer tillbaka.
Nästa pass eller vad man kallar det så ligger jag och passar på att kolla datorn.

Lär ju se!
Kanske att någon av girlsen hör av sig :D

Nu ska jag försöka kliva upp efter min hemska natt.
För en gångs skull så har jag inte drömt någonting,
men tre fyra i natt så tokbankar det på mitt fönster
samtidigt som det ringer på mobilen..
ja, då var det dax att öppna dörren åt Kicki. 
Efter det har jag vakna flera gånger,
kanske är för att jag inte fått sova med Björn :$
Börjar bli så bortskämd nu :p

Hör av Er! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0