hemmakväll..

mm, jättekul!

Var vekligen på topp tidigare ikväll.
Jag och Kicki satt och drack cider
och skulle iväg på olika håll till stan.
Carro skulle också in,
så jag skyndade mig och duschade av mig osv.
När jag väl satt i bilen på väg mot stan ringer Johan.
(Jag skulle dricka med Fia Johan osv osv..)
Han säger att det blivit en miss och dom inte ska.
Jaha, då var det bara att vända och fara hem.
Något sur, bestämt med Björn att komma inatt osv också,
men det sket sig då så klart.
Pappa kunde inte heller köra längre eftersom han ville se Idol.
Så jag blev ju hemma då nu.
Sett Idol, ska öppna en öl och vara allmänt tjurig hemma med pappa och Dennis.

Stiger upp och åker kring tio halv elva tiden imorgon med pappa som ändå ska till Kallax och hämta mamma och Oskar på flygplatsen. Så jag drar till Ale då istället. Faktiskt inte det som var grejen, utan det var att jag orkar verkligen inte sitta hemma en fredag kväll !!åter igen!! Okej, förra helgen var jag med tjejerna på fedagen, men lördagen var piss!


sur som en citron

Jaja, nu ska jag tjura vidare med en öl eller två.
Efter det blir det godnatt för tant emsan!
Hejss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0