Köks dag..

Japp! Och nu är man hemma :)
Gick bra på provet,
ifs så var det rättså logiskt som alla skulle klara av om man bara riktigt tänkte efter.


Stekt toast + pocherat ägg m. gravad lax och lite annat gott :)
Mitt mästerverk!



-Igår när jag vaknade kom det två-tre dunkar i fönstret.
Fåglarna var som galen, inte varit och kollat om det ligger någon död här utanför.

Annars hann jag bara vara allmänt förbannad över att min analys försvunnit.
Jag ville verkligen inte skriva om den, jag blev så arg så jag börja griina..
då är jag arg :S
Efter det så blev jag ännu mer förbannad, just då lyckades jag hålla i mobilen.
Så ni kanske kan lista ut vad som hände,
jo.. jag tog i allt jag hade och skulle bara kasta den i sängen men jag tappa kontrollen och den sylades i väggen och blev sen i delal och tile ramsne :p kulkul, då gav jag mig själv en lite chock :P
Jaja, den funkar ju iaf som vanligt så ingen skada skedd..

Just nu sitter jag i köket och käkar pizza, Aroma.. Sen igår :D
Efter det blir det att plugga gärnet till hotellkunskapsprovet som är imorgon.
+ om Björn kommer så vill jag ha gjort bort det innan dess!

Ska fortsätta med mitt.
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0