måntisons

Nu tar vi det i ordning så ni får någon chans att hänga med för nu dom senaste dagarna har jag verkligen inte varit så flitig på bloggbranchen ;)

I måndags kom då Björn till Råne
efter att han hade hälsat på massa andra och kört runt.
Vi såg hockeyn och Luleå förlora i förlängning.
Efter det drog vi en liten tur till OK för en koorv!
Sen när vi kom hem igen satt vi och drack öl och surra några stycken.
Efter det blev det godnatt någon gång.

Tisdag klev vi upp, gjorde allt vi skulle
och drog mot stan kring elva för att hämta ett bord åt Björn mami tillsammans med Kicki.
Fint gick det och vi drog vidare mot Ale och Selet för att fixa Björns bil.
Efter dom vart klar med bilen klockan halv sex så drog vi till stan igen för att käka på Max.
Matte och Brilla kom också med, sen skildes vi åt igen och vi drog mot Råne.
När vi kom hem såg vi lite film, jag somnade i någon timma och när jag vaknar sitter Björn Kicki och mamma och dricker öl. Så jag satte igång jag med efter att jag fått vakna till från mitt lilla dåliga humör jag hade. Blev att Matte också kom mitt i allt och senare somnade vi klockan fem... och vaknade så klart klockan tio, pigg som en lärka! :S Jag har blivit en jävla pensionär, somnar tidigt och vaknar tidigt.




Idag när vi vaknade käkade vi en fiketbaugette och efter det tog jag och Björn mamis Bossybil och drog mot Vitån till farfar för att Björn skulle få olja till bilen och vi skulle samtidigt hämta en säng åt Carro som var där. När vi kom hem igen bytte vi bil och drog mot stan. Jag och Kicki följde Björn på Biltema och efter det körde han oss in till stan :) Jag och Kicki tog 20 över 4 bussen hem och nu är jag helt död. Ont i kroppen och halv-feber aktigt. Ska springa och ta en Alvedon nu så det kanske går över litegrann, vill verkligen inte bli sjuk tills i helgen. Kan hända att jag hittar på någonting med Siri ikväll också, hon ville det :) HÄRLIGT!

Nä, nu är det fan färdibloggat. Låååååååååååååååångdraget! fast ändå jävligt kortfattat? :O


Haha, Björn och pippin som jag skrev om tidigare :)


Skorna jag skrev om som jag köpt för ett litet tag sen :)
Very nice fågel bajs, sköna som fan och lätta att gå i.
(men dyra)
Bild knäppt inne på Dinsko


Kicki = Browniie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0