översikt över sluthelgen

I lördags for jag då till Björn.
På kvällen bastade vi,
drack lite öl,
såg körslaget med mera!

Igår for han och jagade tills klockan blev halv tolv på dagen,
då kom han och väckte mig eftersom jag fortf inte vaknat! Ooops
Innan klockan blev fyra hann vi äta två gånger,
göra upp en tjädertupp och fixa det köttet
och vara och åka bil inför uppkörningen hans.

Idag då, inte gjort så mycket tills han åkte till Boden klockan ett för körlektion och sen uppkörning då jag samtidigt tog ett bussen hem mot Råne.
GRATTIS TILL KÖRKORTET BJÖRN <3 :D

Nu ska jag se hur resultatet blir i Kickis hår, hon färgade blont igår och nu blir det mörkt igen.. Mörkbrun balandat med något rött :) Efter det tror jag älsklingen drar en vända hit på en premiärtur! Kanske att det blir hockey osv senare :)

Skriver sen, kanske =) puss och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0