sisådär

Ja, kan börja med att tala om för er att min rökning går inte alls för bra.
Inte bara rökt fyra per dag utan kanske 6 stycken. Men det är iallafall +!

Siri, på kommentaren fick du svar.
Inte utav mig utan av en annan.
Absolut inte alla som behöver ta åt sig,
utan endast några få idioter.
Grymt onödigt när ni inte ens vet vem fan jag är!

Över till något roligt!
Har varit med Björn<3 några dagar nu och bara myst på osv :)
Idag tog jag sovmorgon och gick på andra lektionen som börja 10 över 10.
Kom hem kring ett idag, inte ätit något på hela dagen,
men tänkte vänta på Kicki osv. 
Vart sugen på Waldorf men icket att jag gick dit.
Igår på idrotten fick jag testa på Afro för första gången ;)
Det var faktiskt rättså tråkigt, det roliga var att jag fick träningsverk,
men inte utav det utan av "styrkepasset" som var efteråt.
Mina vader + lår + röv + rygg + armar + allt har träningsverk mer eller mindre.
-HÄÄRLIIGT säger jag bara :D



Nu eftersom mami är med Oskar i Stockholm så är det bara jag Kicki och papi hemma + hundarna då :)
Så har ingen aning om vad som händer och sker ikväll då, kanske bara mysa på? =)
Hör av er för guds skulle folket!
Pussar och kramar /eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0