If you were a woman

hejhej!
-Idag slutade jag typ halv elva för att vi inte hade någon idrott, SKÖNT!
Efter sista lektionen följde jag med Mimmi och Sofia på stan,
Sofia skulle blandannat göra hål i naveln som Mimmi gjorde typ förra veckan :)
Och jag som då haft mitt i snart två år eller vad det blir köpte två nya smycken!


Ödlan + svart/silver är köpt idag :)
Tyckte ödlan passa så bra eftersom jag har ödlan på handleden!




Såå tråkiga!
Mimmi och Sofia ska det föreställa :p
Vi var på Roasters, och EFTER det gick vi till Max ;)

Just nu är det en målare här som varit här tydligen flera dagar.
Han har spacklat och målat ny taket vi lagt, snart blir det golv och nice!
Efter det blir det nog nytt golv i mitt rum.
Är inte så uppdaterad nu när jag varit i Ale sen i måndags!
Men iallafall, tänkte gå och se hur det går för dom där ute och ta en rök.
Snart kommer Kicki också :)

Ska bara bjuda på lite låtar också, då blir ni väl glad?!
Puss på er =)







































Vi avslutar väl med bästlåten som fortf är världens bästa party dänga!
Just nu känner jag suget av partyparty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0