Tummen upp (Y)

Nu mina alla läsare har jag som min syster och många andra lagt upp en regel för min egen rökning.
Imorgon köper jag ett nytt paket av go menthtol, men det ska räcka tills på söndag då jag köper ett nytt.
Alltså fyra cigaretter per dag :) Det är en bra början, och nu ska jag fan inte synda och bryta dethär då..
Nu är jag på G :D


..fimpa röken, behåll glöden..

Också kommit in i något såntdär "träna och sluta röka" ryck.
Idag har jag kört 50 x 2 med hantlar, som jag alltid gjorde förr då jag faktiskt var lite tränad :) :S
+ att jag går varje dag till och från busskuren, ibland (eller ganska ofta) händer det att jag springer i en rasande fart och precis hinner!
Inte heller rökt någonting från när jag kom hem från skolan, men nu ska jag smita ut..
Fy Emmelie.

Det är bara att ni snackar, jag bryr mig inte ett skit!

Kommentarer
Postat av: siri

vem snackar? :/

2009-10-20 @ 22:56:02
Postat av: Kicki

Nå jävla fittor som går BF. Idioter.

2009-10-21 @ 12:22:20
URL: http://christineskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0