At home!

Inte haft mycket tid att skriva eftersom jag varit hos Björn från onsdag till fredag :) :S
Vad vi har gjort?
Vi har typ gjort absolut ingenting..
Dator, TV, säng, matbord, sen har vi varit om kiosken och lite sånt små tjaffs i Alvik!
Kul va? :p

Igår slutde jag 20 över elva så Björn kom in till stan och gick med mig tills klockan blev ett då båda tog bussen hem. Nu blir det inte att vara med honom försen måndag.
Igårkväll efter stan osv tog jag Siri och VJ en prommis runt byn och kolla vad som hände osv. Tråkigt som vanligt så vi gick tillbaka till mig och såg Idol och lite sånt.

Ikväll blir det nog kanske crusing om jag fick plats med Joel Markus Päenti och Oskar :D
Får väl hoppas, annars blir det väl nog att tråka sönder i torkade bitar!

Nu ska jag springa och sätta i en färg i mitt hår, efter att jag gjort det ska jag snabb städa igenom mitt rum för att pappa är cp och säger det fast det är väl städat. Han irriterade sig på att det låg ett tomt kondompaket på golvet och var obäddat + att det låg bhar på golvet och i bharna var det nästan skor?




Puss!
Jag uppdaterar sen om hur kvällen blir och allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0